Filsafat Efisiensi Layanan Mobil Ponsel - Filsafat Efisiensi

Filsafat Efisiensi Layanan Mobil Ponsel

Hot

Tuesday, December 26, 2017

Filsafat Efisiensi Layanan Mobil Ponsel


Akeh entrepreneur mutusake yen dheweke bakal nggawa layanan marang customer. Ya, para pelanggan seneng iki lan kompetisi situs tetep ora seneng banget minangka Big Box Stores nuwuh Internet Start-ups sing ngedol produk sing padha online. Duwe dadi pengusaha ing industri layanan mobil seluler kanggo sawetara 27 taun lan waralaba ing 23 negara lan papat negara, Aku iki kapeksa ningkatake efisiensi kanggo tingkat sing ora dikendhaleni kanggo saingan.

Ora suwe, wong sing kepengin miwiti bisnis pangowahan lenga mobil wiwit takon marang kabeh pitakonan kaya:

Apa aku kudu ninggalake dhewe utawa tuku waralaba;
Pinten kula kedah mbayar peralatan;
Carane aku ngerti yen ana kompetisi;
Sapa sing kudu aku tuku peralatan lan;
Marang kula Do lan Don'ts kasil miwiti perusahaan kaya iki

Ing njlentrehake pitakonan-pitakonan iki takon kula, katon ana sawetara filsafat sing perlu kene supaya dheweke bisa ngerti Bisnis Ganti Minyak Mobile kanthi cara sing luwih abstrak, kanggo nyederhanakake lan mbantu dheweke kanggo mangerteni konsep kasebut. Temtu, aku bisa njawab pitakonan lan iya mesthi.

Nanging ana sing ngganggu aku. Mesthi wae, aku bisa njawab pitakonan-pitakonan sing spesifik iki, ya, sing tenan ora masalah, nanging pancene kudu takon pitakonan sing beda lan sampeyan kudu fokus ing aspèk efisiensi bisnis iki.

Misale sampeyan ngerti yen WebVan kalah 1 milyar dollar nyoba ngirim barang dagangan menyang omah omah. Ora duwe kompetisi lan kabeh wong kudu mangan. Dadi, ya, ana kebutuhan kanggo mobil ngowahi lenga. Ya ana mobil liyane tinimbang wong ing CA, AZ, FL, TX, lan akeh negara liyane kanggo perkara kasebut, ya ana pasar kanggo owah-owahan minyak mobile.

Kaya kanggo WebVan, wis ana pasar, konsep sing anyar, lan nggawa pasar menyang pelanggan, nanging gagal nalika ora perlu. Dadi, monggo yen sampeyan miwiti bisnis layanan mobil seluler, pikirake kabeh babagan iki. Aku rumangsa salah, aku pengin ngerti filsafat lan kasunyatan sing ana ing mburi efficiency, ora mung takon pitakonan khas kanggo nggawe rencana bisnis gaya MBA, ana luwih bisnis tinimbang:

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.